Фірмовий стиль допомагає сформувати імідж та репутацію компанії, є важливим елементом брендингу. Він потрібен, щоб привернути увагу потенційних покупців, і збільшити конкурентоспроможність.
Основні елементи фірмового стилю:
- Логотип (унікальне зображення або назва компанії).
- Слоган (коротке текстове повідомлення, яке пояснює суть компанії/товару/послуги).
- Фірмові кольори та шрифт (візуально виділяють компанію серед конкурентів).
- Рекламна продукція.
Розробка фірмового стилю «під ключ»
Компанія AquaPrint розробить концепцію єдності Вашого бренду та елементів фірмового стилю, яка буде сприяти максимальному просуванню.
Для початку Ви можете замовити у нас мінімальний набір носіїв фірмового стилю:
- логотип;
- фірмові кольори та шрифти;
- візитки;
- бланки, конверти, теки;
- вивіски, вітрини;
- брендбук (правила використання фірмового стилю).
Потім список можна розширити замовивши повний комплект:
- буклети, постери;
- POS-матеріали;
- білборди, сітілайти, штендери та ін.;
- сувеніри (блокноти, щоденники, ручки, календарі, електроніка);
- брендування транспорту;
- мобільні стенди та ін.
Розробка логотипів
Важливою складовою фірмового стилю є створення логотипу, який буде ідентифікувати компанію серед конкурентів. Він може бути у вигляді графічного символу, зображення, комбінації назви та знаку. Логотип повинен нести смислове навантаження й асоціюватися з діяльністю компанії.
Стилістика логотипу потім буде використовуватися в розробці фірмового стилю. Тому дизайн логотипу повинен враховувати кольори, шрифти та інші візуальні характеристики.
У компанії AquaPrint можна замовити логотип і фірмовий стиль, які будуть володіти всіма необхідними властивостями:
- простотою сприйняття;
- висловлювати сферу діяльності компанії;
- виробляти позитивне враження;
- показувати відмінність бренду від конкурентів;
- унікальністю;
- яскравістю та контрастністю;
- гармонійністю;
- мати оптимальні пропорції та можливість масштабування;
- повністю відповідати стратегії маркетингу.
Етапи розробки логотипу та фірмового стилю в AquaPrint
- Аналіз діяльності та особливостей компанії, її маркетингової стратегії.
- Аналіз ринку, конкурентів, цільової аудиторії.
- Формування концепції.
- Вибір стилю.
- Створення логотипу та інших елементів.
Вартість розробки логотипу та фірмового стилю встановлюється індивідуально, адже залежить від безлічі факторів. Зв'яжіться з нашими фахівцями та отримаєте безкоштовну консультацію й розрахунок проекту!